مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور ، تکریم و حمایت از این قشر را از اهم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور خبر داد :
راه انداری باشگاه پیشکسوتان و گسترش آن در استان ها پس از تایید هیات امناء
مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور ، تکریم و حمایت از این قشر را از اهم اهداف این صندوق عنوان کرد .
علی اکبر طاهری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه صتدوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در 2 شاخه اصلی "حمایتی و اقتصادی" فعالیت گسترده ای را در دست اجرا دارد ، گفت : در بخش حمایتی هدف پیگیری مسائل ورزشکارانی است  که در  مسابقات مختلف  حضور داشته و برای کشور افتخار اتی را کسب کرده اند که درنهایت تمامی این برنامه ها  برای توسعه و اعتلای ورزش پیش بینی شده است .
وی افزود:دراین خصوص   آیین نام های خاصی در بخش های مادی و معنوی تدوین شده که در بخش مادی الزاماتی به نام مستمری و یا پوشش های بیمه ای (خدمات درمانی و تکمیلی ) برای آن دسته از ورزشکارانی که فاقد هرگونه خدمات بیمه ای هستند در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور  در خصوص تعداد بیمه شدگان توسط این صندوق آنها را بیش از 4 هزار نفر اعلام کرد و افزود :این افراد پس از بررسی سوابق شان و با پرداخت حق عضویت می توانند مشمول بیمه و از امکانات این صندوق بهره مند شوند.
وی در ادامه در خصوص زیر مجموعه های این صندوق اظهار داشت : طی آیین نامه صندوق ، قهرمانان و پیشکسوتان به 7 گروه تقسیم شده اند که گروه 1 و 2 مشمول دریافت مستمری هستند که  این نزدیک به 900 نفر را شامل می شود،
این مقام مسوول در صندوق اعتباری حمایت ازقهرمانان و پیشکسوتان ورزشی اظهار داشت : با این وجود  همه اعضاء در صورت بیمه نبودن ، خدمات بیمه ای ما را دریافت می کنند و قطعا اگر سرویس های دیگری هم نیاز باشد در احتیارشان قرار می گیرد.
وی در ادامه از راه انداری باشگاه پیشکسوتان و گسترش آن در استان ها و شهرستانهای کشور خبر داد و گفت :اگر تاسیس این باشگاه توسط هیات امناء به تصویب برسد به زودی اجرایی شده و برنامه های مان از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید. 
طاهری در ادامه بخشی از فلسفه وجودی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی  را توسعه فعالیت های اقتصادی در راستای ارائه خدمات بهتر به این قشر  عنوان کرد و گفت : این اقدامات با کمک های بلاعوض و پوشش حمایتی در جهت اجرایی شدن برنامه های این صندوق  انجام می شود .
و ی افزود:کمک های بلاعوض را از حوزه های ورزشی پیگیری می کنیم ضمن اینکه با توسعه فعالیت های اقتصادی نیز تلاش می کنیم تا نسبت به گذشته پویاتر شویم چرا که قصد داریم در بخش حمایتی حضوری موثرتر داشته باشیم.
مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور ادامه داد : برای انجام فعالیت اقتصادی باید بدانیم چه مقدار سرمایه نیاز داریم و چه قدر کار دراین راستا  لازم است صورت بگیرد.
او در ادامه با بیان اینکه برای تحقق برنامه های حمایتی مان باید سرمایه در گردش داشته باشیم گفت : تعامل کاری با برخی شرکت های سودآور از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار داریم که پس از بررسی کاشناسی و کسب مجوز لازم، با قوت بیشتر دراین حوزه تلاش خواهیم کرد.
طاهری  فعالیت در حوزه های اقتصادی  را کاری کاملا حرفه ای و تخصصی  عنوان کرد و اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم کارهای مان را  دراین بخش توسعه بدهیم باید ضمن ایجاد تشکل در درون خود پیشکسوتان و ارتباط با آنها،  از  پتانسیل شان به بهترین شکل استفاده کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7